Procedura de scoatere din evidenta a autoturismelor scoase din uz, dar pentru care proprietarii nu detin documente in acest sens

Social

Proprietarii care figurează în evidențelor fiscale cu autoturisme pentru care nu pot face dovada existenței fizice a bunului au posibilitatea scoaterii lor din evidențele fiscale.

În ședința Consiliului Local al Municipiului Oradea din data de 28.11.2019 s-a aprobat procedura de scoatere din evidență a autoturismelor scoase din uz, dar pentru care proprietarii nu dețin documente în acest sens.

Scoaterea din evidențele fiscale a autoturismelor se poate realiza dacă sunt îndeplinite următoarele condiții cumulative:

a.      Proprietarii – persoane fizice depun o declarație notarială privind scoaterea din uz/folosință/dezmembrare a autoturismului

b.     Autoturismul nu are/nu a avut poliță RCA în ultimii 5 ani

c.      Autoturismul nu are/nu a avut ITP valabil în ultimii 5 ani

d.     Proprietarul – persoană fizică nu înregistrează obligații restante față de bugetul local la data solicitării scăderii din evidențe a autoturismului

Scoaterea din evidențe a autoturismului se va face cu data depunerii declarației notariale menționate anterior.

Cererea pentru scoaterea din evidențele fiscale a autoturismului, însoțită de declarația notarială privind scoaterea din uz/folosință/dezmembrare trebuie depusă până la data de 31.12.2019 pentru a nu datora impozite pentru anul 2020.

Având în vedere anualitatea impozitelor, solicitările depuse după data de 31.12.2019 vor fi operate în evidențele fiscale, dar impozitul va fi sistat începând cu anul 2021.  

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *